2009. augusztus 1., szombat

A Videoton - DVTK előtt

Ma jóval nehezebb meccsre számítok, mint a DVSC elleni volt. A Vidi minden bizonnyal nem teszi meg azt a szívességet, hogy a második csapatával játszik, az első pedig alaposan belekezdett a múlt héten Kecskeméten. De ahogy egy győzelem után nem írtam azt, hogy „van csapatunk”, úgy a fehérváriak is hibába esnek, ha azt gondolják egy 6-3-as – Mezeyvel a kispadon… - idegenbeli győzelem azt jelenti, hogy pontveszteség nélkül nyerik a bajnokságot.

Előre veszem a lényeget, hogy mit várok a meccstől: játékban lépjen előrébb a csapat, a Debrecen ellen láttam, hogy tud támadni, ha az ellenfél lehetőséget ad, most a védekezést és a gyors kontrákat lehet élesben gyakorolni. Mit jelent ez pontszámban? Az első négy meccsen minden apró pontocska ajándék. És nekünk már van 3.

És kikkel? Ha a múlt heti győztes csapat lép pályára, az sem lesz rossz, de azt is el tudom képzelni, hogy kicsit védekezőbb legyen a felállás (és Kállai helyett Viskovic kezdjen):

                  Köteles
Lakatos – Milicic – Viskovic – Horváth G.
          Takács P. – Búrány
        Lipusz – Lippai – Gohér
                 Balajti

De ahogy nézem, ennek kicsi a valószínűsége, mert Aczél Zoltán Milicicre megorrolt az FTC – DVTK Ligakupa-meccsen és Horváth Gábort is középen szeretné játszatni.

Az ÉM például ezt a kezdőcsapatot prognosztizálja:

                  Köteles
Lakatos – Viskovic –Horváth G. - Gohér
Lippai – Takács P. – Búrány - Lipusz
            Balajti – Szabó V.

Nekem ezzel egyetlen bajom van: tavasszal kétszer vert meg minket a Vidi azzal, hogy Nagy Dániel szétzilálta a bal oldali védelmet (Kecskeméten sérülés miatt le kellett cserélni, de sztem játszani fog). Az egyik áldozat Gohér volt, aki most ismét visszaáll a védelembe, ráadásul a kevéssé jól védekező Lipusz kerül elé a középpályán.

De ne legyen igazam!

A mérkőzésen nem lesz néző, terveztem, hogy írok erről is, de részben időhiány, részben pedig Berecz Csaba jegyzete miatt letettem róla. Olvassátok el, nagyjából én is hasonló kérdéseket vetettem volna fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése